Ζητούνται άτομα
 μακροχρόνια και πλήρη απασχόληση με αντικείμενο εργασίες καθαρισμού στα Ιωάννινα.Παρέχονται όλες οι νόμιμες αποδοχές.
Τηλ. επικοινωνίας:  6987877146 -- 6947566401    Αποστολή βιογραφικών: giopantel91@hotmail.gr

Μαξ Φερστάπεν: Το λάθος, η προσπέραση… ματ και το παγκόσμιο πρωτάθλημα

Μαξ Φερστάπεν: Το λάθος, η προσπέραση… ματ και το παγκόσμιο πρωτάθλημα
Μετά από ένα επεισοδιακό αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, χάρη σε προσπέρασμα που έκανε επί του Λιούις Χάμιλτον στον τελευταίο γύρο.

Αποτελεί μία από τις πιο συναρπαστικές χρονιές της Formula 1 των τελευταίων ετών, καθώς οι δύο διεκδικητές του τίτλου μονομάχησαν ρόδα-με-ρόδα στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα, και ο Μαξ Φερστάπεν νίκησε και στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής.

Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένας ολλανδός πιλότος καταφέρνει να κρατήσει στα χέρια του το βαρύτιμο τρόπαιο, όμως η υπομονή των «οράνιε» άξιζε καθώς έγινε με τον πιο συναρπαστικό τρόπο.

Το λάθος

Μπορεί ο Μαξ Φερστάπεν να εκκίνησε από την pole position, όμως το πλεονέκτημα αυτό εξαφανίστηκε πριν την πρώτη στροφή του αγώνα καθώς ο Λιούις Χάμιλτον έκανε υποδειγματικό ξεκίνημα και τον προσπέρασε έμμεσα.

Η αντίδραση του Ολλανδού ήταν κακή (για το συγκεκριμένο επίπεδο αγώνων) και ο Βρετανός αντίπαλός του κατάφερε να πάρει την πρωτοπορία και ναοδηγήσει την κούρσα για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.
Οι ομάδες έκαναν τις επιλογές στρατηγικής, τις αλλαγές ελαστικών και ο Σέρχιο Πέρεζ έδωσε τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει τον Φερστάπεν, όμως ο Χάμιλτον έμοιαζε ασταμάτητος.

{https://twitter.com/F1/status/1470016863514075139}

Η προσπέραση… ματ

Στον 53ο γύρο ο Λιούις οδηγούσε τον αγώνα με τον Μαξ να βρίσκεται στην δεύτερη θέση και 11 δευτερόλεπτα πίσω του, ενώ ανάμεσά τους υπήρχαν 5 μονοθέσια τα οποία ήταν έναν γύρο πίσω.

Όμως ο Νικολάς Λατίφι είχε ένα ατύχημα, με το μονοθέσιο να μένει στην μέση της πίστας και το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του, γεγονός που έφερε τον Φερστάπεν ακριβώς πίσω από τον Χάμιλτον, με 5 μονοθέσια να μεσολαβούν (τα οποία βρίσκονταν έναν γύρο πίσω).

Η πίστα καθαρίστηκε, τα 5 ενδιάμεσα οχήματα προσπέρασαν το αυτοκίνητο ασφαλείας και οι δύο πιλότοι είχαν έναν γύρο μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Φερστάπεν έκανε δύο προσπάθειες και στην τρίτη κατάφερε να προσπεράσει τον αντίπαλό του και να πάρει την πρωτιά, οδηγώντας την κούρσα στις τελευταίες στροφές με αποτέλεσμα να δει πρώτος την καρό σημαία.

{https://twitter.com/F1/status/1470061591844507649}

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα

Η Mercedes διαμαρτυρήθηκε για την τελική κατάταξη του Γκραν Πρι του Άμπου Ντάμπι, επικαλούμενη παραβίαση δύο άρθρων στους αθλητικούς κανονισμούς και κατέφυγε στην FIA προκειμένου να δικαιωθεί.
Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ακρόασης, η FIA να απέρριψε τη διαμαρτυρία της Mercedes αναφέροντας ότι:

«Έχοντας εξετάσει τις διάφορες δηλώσεις των μερών, οι Αγωνοδίκες καθορίζουν ότι, παρόλο που το Αυτοκίνητο Νο. 33 σε ένα στάδιο, για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, κινήθηκε ελαφρώς μπροστά από το Αυτοκίνητο Νο. 44, τη στιγμή που και τα δύο αυτοκίνητα επιτάχυναν και φρενάρουν, κινήθηκε πίσω από το αυτοκίνητο 44 και δεν ήταν μπροστά όταν τελείωσε η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας (δηλαδή στη γραμμή)».

Έτσι ο Μαξ Φερστάπεν έγινε και οριστικά ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής, γράφοντας ιστορία καθώς σταμάτησε το σερί των 4 κατακτήσεων του Λιούις Χάμιλτον και έγινε ο πρώτος Ολλανδός που κάθεται στον «θρόνο» της Formula 1.

{https://twitter.com/F1/status/1470039368467427328}



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
Ορθοπεδική Μέριμνα - Δημα Φλωρενια & Σια ΕΕ
ΝΙΚΑΣ – ΜΑΤΖΟΥΚΗ Ο.Ε.
RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων