F1: Τα 5 πράγματα που περιμένουμε από το Γκραν Πρι του Καναδά

F1: Τα 5 πράγματα που περιμένουμε από το Γκραν Πρι του Καναδά
Μετά από 2 χρόνια απουσίας, το Γκραν Πρι Καναδά επιστρέφει στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος της F1.  

Η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε σε πολύ μεγάλο βαθμό την διεξαγωγή του πρωταθλήματος της F1 με αποτέλεσμα πολλά Γκραν Πρι να αναβληθούν, ένα εξ αυτών ήταν και του Καναδά. Όμως ο διάσημος αγώνας του Μόντρεαλ, ο οποίος διεξάγεται στην πίστα «Ζιλ Βιλνέβ», επιστρέφει φέτος και πιο συγκεκριμένα την Κυριακή 15/6, στις 21:00 (ώρα Ελλάδος).

Όμως τι μπορούμε να περιμένουμε από μία πίστα με την οποία οι οδηγοί δεν έχουν επαφή τα τελευταία χρόνια;

{https://twitter.com/F1/status/1536245484553179136}

1 - Την «απάντηση» της Ferrari

Προερχόμενη από το «καταστροφικό» Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, με την διπλή εγκατάλειψη, η Ιταλική ομάδα πρέπει να βγάλει αντίδραση και να φέρει ένα καλό αποτέλεσμα προκειμένου να διατηρηθεί κοντά στην Red Bull η οποία φαίνεται… ασταμάτητη.

Τα προβλήματα στην στη μονάδα ισχύος του μονοθεσίου της «σκουντερία» έχουν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στο γκαράζ της ομάδας, αλλά το γεγονός ότι ο Σαρλ Λεκλέρ έχει σημειώσει ένα εξαιρετικό ρεκόρ με 6 pole positions στους 8 αγώνες, της δίνει ελπίδα για μία καλή εμφάνιση στον Κυριακάτικο αγώνα.

Η Ferrari δουλεύει σκληρά στη μικρή απόσταση μεταξύ των αγώνων (5 ημέρες) για να προσπαθήσει να βελτιώσει την αξιοπιστία του οχήματος και να μπορέσει μα δώσει τις απαντήσεις της εντός πίστας.

2 – Την… ετοιμότητα των πιλότων

Το «Circuit Gilles-Villeneuve» μπορεί να φαίνεται πιο… απλό (καθώς έχει μόλις 14 στροφές) όμως οι μεγάλες ευθείες και τα απότομα σικέιν, μπορεί να αποβούν μοιραία για τον αγώνα κάποιων πιλότων. Αυτό είναι ακόμη ένα Γκραν Πρι όπου λάθη τιμωρούνται με… σύγκρουση, καθώς οι μπαριέρες βρίσκονται πολύ κοντά στο οδόστρωμα σε αρκετά σημεία της πίστας.

Επίσης όλες οι μονομαχίες θα γίνουν μπροστά σε ένα παθιασμένο πλήθος που δημιουργεί πάντα μια υπέροχη ατμόσφαιρα, όποτε αντιλαμβανόμαστε ότι οι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό…

3 - Την Mercedes που θέλει να αντιμετωπίσει από το «porpoising»

Την ίδια στιγμή που η Ferrari ψάχνει να βρει την λύση για να διορθώσει τον κινητήρα της, η Mercedes ψάχνει τρόπο για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του «porpoising» (σ.σ. η «αναπήδηση» των μονοθεσίων στις ευθείες – πρόβλημα της αεροδυναμικής του οχήματος).

Ο Λιούις Χάμιλτον έχει προβλήματα στην μέση, λόγω των… αναταράξεων που ένιωσε κατά την διάρκεια του Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν και τις 6 ημέρες που μεσολαβούν ανάμεσα στους δύο αγώνες (Μπακού και Μόντρεαλ) θα τις αξιοποιήσει για αποθεραπεία.

Πολλοί οδηγοί έχουν αναφερθεί στο θέμα και θέλουν να μιλήσουν απευθείας με την FIA, αλλά οι ομάδες που δεν αντιμετωπίζουν το πρόβλημα στο ίδιο επίπεδο, σχολιάζουν ότι είναι ένα ελάττωμα στα σχέδια συγκεκριμένων αυτοκινήτων.

4 – Τον Τζορτζ Ράσελ να τερματίζει... τουλάχιστον 5ος

Έχοντας αποκτήσει το προσωνύμιο «Κύριος Συνεπής», ο πιλότος της Mercedes Τζορτζ Ράσελ ετοιμάζεται να αγωνιστεί στον 9ο αγώνα της σεζόν και οι περισσότεροι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θέλουν να τον δουν να τερματίσει εντός της πρώτης πεντάδας και να διευρύνει το ρεκόρ του.

Πιο συγκεκριμένα, ο Βρετανός αριθμεί 8 τερματισμούς στο Top-5 σε όλους τους αγώνες της φετινής σεζόν (μεταξύ των οποίων τρία βάθρα), κάτι που σημαίνει ότι είναι ο μόνος που έχει καταφέρει να βαθμολογηθεί σε όλα τα Γκραν Πρι του 2022 μέχρι στιγμής. Οπότε οι προσδοκίες των φιλάθλων είναι μεγάλες.

{https://twitter.com/F1/status/1536278200157978624}

5 – Την έναρξη της μεταγραφικής περιόδου

Μετά την ανανέωση συμβολαίου που προσέφερε η Red Bull στον Σέρχιο Πέρεζ, υπάρχουν σκέψεις από αρκετές ομάδες για μεταγραφικές κινήσεις το ερχόμενο καλοκαίρι, όταν η F1 θα κάνει το καθιερωμένο… διάλειμμα.

Μιλώντας ελεύθερα για το τι θα κάνει το 2023 ενόψει του αγώνα στο Μπακού, ο Γάλλος Πιέρ Γκασλί τόνισε ότι θα συνεχίσει να είναι μέλος της οικογένειας της Red Bull το επόμενο έτος, αλλά θα συζητήσει με τον Χέλμουτ Μάρκο εάν θα παραμείνει στην AlphaTauri ή θα εξεταστεί η περίπτωση επιστροφής του στους «ταύρους».

Ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που δεν βρίσκονται ανάμεσα στους 20 βασικούς οδηγούς, ο Όσκαρ Πιάστρι (σ.σ. αναπληρωματικός της Alpine) έχει συνδεθεί με την Γουίλιαμς αλλά δεν θα προκαλέσει έκπληξη σε κανέναν, εάν γίνει πιο νωρίς μία κίνηση. Ειδικά την ίδια στιγμή που η θέση του Νίκολας Λατίφι φαίνεται να… τρίζει.

 



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr



VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

RATECH - Τεχνικό Γραφείο Αναλκυστήρων
Νίκος Τριανταφύλλου
WebCenter - Smart Internet Solutions
ACS ...σημαίνει courier
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline