Logo

Πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα SEAT Ibiza και Arona στην Ισπανία

Aριστερά το νέο SEAT Arona και δεξιά το Ibiza.

Η SEAT αξιοποίησε τα 75 χρόνια ζωής της για να παρουσιάσει τα νέα Ibiza και Arona, τα οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε -πού αλλού;- στην κοσμοπολίτικη Ίμπιζα της Ισπανίας. Τα δύο δημοφιλή μοντέλα ανανεώθηκαν σχεδιαστικά, το σαλόνι τους έγινε ποιοτικότερο, όμως θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν την ίδια γκάμα βενζινοκινητήρων με σήμερα. Στην Ελλάδα αναμένονται […]

The post Πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα SEAT Ibiza και Arona στην Ισπανία appeared first on iEidiseis.


Aριστερά το νέο SEAT Arona και δεξιά το Ibiza.

Η SEAT αξιοποίησε τα 75 χρόνια ζωής της για να παρουσιάσει τα νέα Ibiza και Arona, τα οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε -πού αλλού;- στην κοσμοπολίτικη Ίμπιζα της Ισπανίας.

Τα δύο δημοφιλή μοντέλα ανανεώθηκαν σχεδιαστικά, το σαλόνι τους έγινε ποιοτικότερο, όμως θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν την ίδια γκάμα βενζινοκινητήρων με σήμερα.

Στην Ελλάδα αναμένονται στις αρχές του 2026 με άκρως ανταγωνιστικές τιμές, που θα ανακοινωθούν περί τα τέλη του τρέχοντος έτους, μάλιστα το 2028 θα λανσαριστούν και με ήπια υβριδική τεχνολογία.

To νέο SEAT Ibiza έχει εξαγωνική μάσκα.
To νέο SEAT Ibiza έχει εξαγωνική μάσκα.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι ουσιαστικά κοινές για το supermini Ibiza και το αστικό SUV Arona και εντοπίζονται εξωτερικά στην εξαγωνική μάσκα, στους λεπτότερους Full LED προβολείς με πολύ υψηλότερη εμβέλεια και φωτεινότητα από τους σημερινούς, στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, στην προσθήκη ζαντών με εκλεπτυσμένο ντιζάιν και στη διεύρυνση της γκάμας των χρωμάτων με τα τρία καινούργια -και πανέμορφα- Liminal, Oniric, Hypnotic.

Επίσης οι σπορ εκδόσεις FR έχουν χαραγμένο το σχετικό λογότυπο στα μεσαία κολωνάκια τους και το Arona μπορεί να παραγγελθεί με διχρωμία, στην οποία υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ μαύρης και γκρι οροφής.

Το κόκπιτ του ανανεωμένου Ibiza.
Το κόκπιτ του ανανεωμένου Ibiza

Στο εσωτερικό προβλέπονται ποιοτικότερες υφασμάτινες επενδύσεις με ανάγλυφες επιφάνειες και ένα νέο διάτρητο 100% δερμάτινο σπορ τιμόνι. Και εδώ ξεχωρίζουν οι εκδόσεις FR λόγω του στάνταρ εξοπλισμού τους με καθίσματα μπάκετ.

Τόσο το νέο SEAT Ibiza όσο και το Arona εφοδιάζονται με ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων με δυνατότητες συνδεσιμότητας με τις πλατφόρμες Android Auto και Apple CarPlay σε συνδυασμό με κεντρικά τοποθετημένες οθόνες αφής 8,25 ή 9,2 ιντσών, αναλόγως του επιπέδου εξοπλισμού.

Ο τελευταίος είναι πλούσιος και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ένα νέο ηχοσύστημα 300 Watt της SEAT, προηγμένο σύστημα φωνητικών εντολών και τη δυνατότητα γρηγορότερης ασύρματης φόρτισης και ψύξης του Smartphone.

Το πίσω μέρος του νέου SEAT Ibiza.
Το πίσω μέρος του νέου SEAT Ibiza.

Τα ανανεωμένα SEAT Ibiza και Arona μπαίνουν στη μάχη με ένα πλήρες πακέτο συστημάτων υποστήριξης του οδηγού, μεταξύ των οποίων και οι τεχνολογίες ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist ACC και Lane Assist για μείωση της κόπωσης του οδηγού και προσαρμογής της ταχύτητας του αυτοκινήτου στη ροή της κυκλοφορίας.

Το πλήρως ανανεωμένο SEAT Arona.
Το πλήρως ανανεωμένο SEAT Arona.

Η γκάμα των βενζινοκινητήρων απαρτίζεται στην περίπτωση του SEAT Ibiza από τέσσερα κινητήρια σύνολα, δηλαδή τον γνωστό ΜΡΙ του ενός λίτρου με 80 ίππους και πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, τον ίδιας χωρητικότητας τρικύλινδρο TSI με 95 ίππους και πεντάρι κιβώτιο ή με 115 άλογα και εξάρι σασμάν και τον πιο σπορ 1.5 TSI με τέσσερις κυλίνδρους, 150 ίππους και στάνταρ 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DSG.

Το Arona δεν θα διατίθεται με το μοτέρ των 80 αλόγων, ενώ οι εκδόσεις TSI με τους 115 ίππους μπορούν να παραγγελθούν προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.

Η κεντρική οθόνη αφής είναι 8,25 ή 9,2 ιντσών.
Η κεντρική οθόνη αφής είναι 8,25 ή 9,2 ιντσών.

Κατά τη διάρκεια του δημοσιογραφικού test drive οδηγήσαμε μοντέλα με 115 ίππους και με χειροκίνητο και με αυτόματο σασμάν, όπου δοκιμάσαμε τη συμπεριφορά των ανανεωμένων SEAT Ibiza και Arona, χρησιμοποιώντας εναλλάξ τα τρία προγράμματα δυναμικής οδήγησης Eco, Normal, Sport.

Όπως διαπιστώσαμε επί ισπανικού εδάφους πρόκειται για δύο σπιρτόζα αυτοκίνητα με αρκετά οικονομική κατανάλωση καυσίμου γύρω στα 6 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα και με εξαιρετική συνεργασία του κινητήρα, τόσο με το εξάρι χειροκίνητο σασμάν, όσο και με το αυτόματο των 7 σχέσεων.

To νέο Arona εφοδιάζεται με κινητήρες 115 και 150 ίππων.
To νέο Arona εφοδιάζεται με κινητήρες 115 και 150 ίππων.

Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί στο Ibiza και εντυπωσιακοί -για την κατηγορία του- στο Arona, οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις φιλτράρουν σωστά τους κραδασμούς, ενώ το αμάξωμα του Arona εμφανίζει λίγο μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές λόγω του πιο ψηλοτάβανου σχήματος και της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος.

Να επισημάνουμε, ότι η επιλογή του προγράμματος οδήγησης Normal αποτελεί σχεδόν σε όλες τις συνθήκες την χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων, άνεσης και οικονομικής κατανάλωσης, ενώ σε ανηφορικές διαδρομές έπρεπε να κατεβάζουμε αρκετά συχνά μία σχέση κάτω στο σασμάν, για να μην ‘’κρεμάσει’’ το αυτοκίνητο και να επιταχύνει άμεσα, όποτε χρειάστηκε.

Είναι προφανές, ότι η αναβάθμιση θα βοηθήσει σίγουρα τα ανανεωμένα SEAT Ibiza και Arona, ωστόσο η εμπορική τους πορεία θα εξαρτηθεί σε σημαντικό βαθμό από την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας.

Τα δείγματα γραφής σε αυτόν τον τομέα είναι μέχρι τώρα θετικά, καθώς η SEAT έχει χτίσει τη φήμη της λανσάροντας προσιτά μοντέλα με νεανικό σχεδιασμό και οικονομικό κόστος χρήσης, οπότε δεν βλέπουμε τον λόγο να μη συμβεί αυτό και τώρα.

The post Πρώτη οδηγική επαφή με τα νέα SEAT Ibiza και Arona στην Ισπανία appeared first on iEidiseis.


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr


Κατασκευή & Υποστήριξη από την Webcenter