Logo

Formula 1: Ο… αγέραστος Κίμι Ραϊκόνεν συνεχίζει ακάθεκτος

Formula 1: Ο… αγέραστος Κίμι Ραϊκόνεν συνεχίζει ακάθεκτος

Ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι έτοιμος να καθίσει στο μονοθέσιο της Alfa Romeo, παραμένοντας και αυτή την σεζόν ο γηραιότερος ανάμεσα στους 20 οδηγούς της Formula 1. Όμως θα χρειαστεί πολλά χρόνια ακόμα μέχρι να σπάσει το ιστορικό ρεκόρ του Λουί Σιρόν…

«Υπάρχουν πολλά διασκεδαστικά πράγματα που θα μπορούσα να κάνω αλλά δεν τα εξετάζω σοβαρά προτού ολοκληρώσω την παρουσία μου στη Formula 1», δήλωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν μερικές εβδομάδες πριν την έναρξη της φετινής σεζόν της Formula 1.

Μία από τις μεγαλύτερες μορφές της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο οποίος δείχνει να απολαμβάνει αυτό που κάνει, προσφέροντας απλόχερα στιγμές γέλιου με τις αντιδράσεις και με τις συνομιλίες του στο team radio, με τους μηχανικούς της ομάδας.

Ο Φιλανδός πιλότος (για μία ακόμη χρονιά) θα είναι ηλικιακά ο μεγαλύτερος ανάμεσα στους 20 που θα αγωνιστούν στο πρωτάθλημα, καθώς στις 17 Οκτωβρίου συμπλήρωσε τον 41ο χρόνο ζωής του, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι στο Γκραν Πρι των Ηνωμένων Πολιτειών θα έχει «πατήσει» τα 42.

Όμως ο «Κίμι» θα χρειαστεί πολλά χρόνια ακόμα για να πλησιάσει τον μεγαλύτερο ηλικιακά άνθρωπο που τερμάτισε σε αγώνα της Formula 1, και πιο συγκεκριμένα του απομένουν 14 για να φτάσει τον Μονεγάσκο, Λουί Σιρόν !

Ο Σιρόν παραμένει ο γηραιότερος πιλότος που αγωνίστηκε στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και το όνομά του βρίσκεται ανάμεσα στους σπουδαιότερους οδηγούς αγώνων που συμμετείχαν σε Γκραν Πρι μεταξύ των δύο Παγκοσμίων Πολέμων.

Όμως το ιστορικό ρεκόρ του σημειώθηκε αρκετά μετά την λήξη του πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου…

Στις 22 Μαΐου 1955, ο Μονεγάσκος έτρεξε στον αγώνα της πατρίδας του και κατάφερε να τερματίσει στην 6η θέση με το μονοθέσιο της Λάντσια, ενώ παράλληλα θα έμενε στην ιστορία καθώς «πήρε την καρό σημαία» σε ηλικία 55 ετών.

Πολλά χρόνια αργότερα, και πιο συγκεκριμένα την 1η Μαρτίου 2016, η Bugatti παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την Bugatti Chiron, η οποία πήρε το όνομά της από τον Λουί Σιρόν.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, τίμησε τον πιλότο ο οποίος είχε πάρει την νίκη στο αγώνα ράλι της Γαλλίας το 1931, οδηγώντας για λογαριασμό της Automobiles Ettore Bugatti με κινητήρα «Bugatti 2.3 L8».

«Σημασία δεν έχουν τα ρεκόρ», λέει ο λαός, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να εφαρμόζει τη ρήση αυτή καθώς παραμένει ήρεμος και αφοσιωμένος στην δουλειά αλλά και την οικογένειά του που μπορεί πλέον να βλέπει πιο συχνά, όπως έχει δηλώσει.

 

 



ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ -- Πηγή: ieidiseis.gr


Powered by Börsen-Handelssysteme


Κατασκευή & Υποστήριξη από την Webcenter