WRC: Το Ράλι Σουηδίας αλλάζει «έδρα»

WRC: Το Ράλι Σουηδίας αλλάζει «έδρα»

Ο CEO του Ράλι Σουηδίας, Γκλεν Όλσον, βρίσκεται ένα βήμα πριν την επισημοποίηση της συμφωνίας με το WRC για την μεταφορά της «έδρας» του αγώνα από την Κομητεία Βέρμλαντ στην πόλη Ουμέα.

Η Ουμέα βρίσκεται στην ανατολική ακτή της Σουηδίας, πάνω από 600 χιλιόμετρα βόρεια της πρωτεύουσας Στοκχόλμης, και έχει μια ισχυρή αθλητική κληρονομιά, καθώς ορίστηκε η κορυφαία πόλη της χώρας για αθλητισμό δύο φορές τα τελευταία τρία χρόνια.

Κατά τη διάρκεια της εντατικής 12μηνης αναζήτησης για την ακριβή τοποθεσία του Ράλλι Σουηδίας για το WRC, η Ουμέα υπερίσχυσε των Έστερσουντ και Λουλέα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της διοργάνωσης, Γκλεν Όλσον, να ηγείται της διαδικασίας.

Όπως ανέφερε, είναι το μοναδικό χειμερινό αγώνισμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA θα μπορούσε να εγγυηθεί δρόμους με χιόνι και με πάγο, τηρώντας πάντα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

«Μια ασφαλής περιοχή είναι βασική απαίτηση, ενώ η δυνατότητα… παροχής των απαραίτητων καιρικών φιανομένων ήταν το κεντρικό στοιχείο της απόφασης», τόνισε σε πρόσφατες δηλώσεις του.

«Τα πλεονεκτήματα της Ουμέα, εκτός από ένα σταθερό χειμερινό κλίμα, περιλαμβάνουν άνεση στην διαμονή των πληρωμάτων και των μηχανικών η οποία σε συνδυασμό με την τοποθεσία του πάρκου εξυπηρέτησης αποτελεί μια ζωντανή επιχειρηματική ζώνη που έχει τη δυνατότητα προσέλκυσης πολλών φιλάθλων.

Από το πρωτάθλημα Σουηδίας στο WRC

Οι πόλεις Έστερσουντ και Λουλέα παρουσίασαν επίσης ισχυρές προτάσεις, αλλά συνολικά η Ουμέα είναι μια πιο ελκυστική ιδέα για το Ράλι Σουηδίας», συμπλήρωσε ο Γκλεν Όλσον.

Η περιοχή μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερες από 15 διαφορετικές ειδικές διαδρομές σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων από την πόλη, οι οποίες προηγουμένως είχαν χρησιμοποιηθεί σε αγώνες εθνικού πρωταθλήματος.

Από την έναρξη του WRC το 1973, το Ράλι Σουηδίας εδρεύει στην Κομητεία Βέρμλαντ και ο Όλσον είπε ότι ήταν δύσκολη η απόφαση να εγκαταλείψουν την περιοχή, καθώς η Σουηδία είναι μία από τις λίγες χώρες που συμμετέχουν από όταν ξεκίνησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και η μεγάλη παράδοση των ιστορικών διαδρομών δεν πρέπει να ξεχαστεί.

Τονίζεται ότι η τελική συμφωνία με το WRC Promoter ακόμη δεν έχει τεθεί σε εφαρμογή, διότι δεν έχουν συμφωνηθεί ορισμένες λεπτομέρειες, όμως και οι δύο πλευρές είναι σίγουρες ότι θα ολοκληρωθεί σύντομα.

Τέλος πρέπει να αναφερθεί ότι ο διευθυντής εκδηλώσεων του WRC Promoter, Σάιμον Λάρκιν, δήλωσε:

«Έχουμε μεγάλες ελπίδες για τη μελλοντική εμπορική και αθλητική ανάπτυξη αυτού του νέου κεφαλαίου για το Ράλι Σουηδίας στην Ουμέα και γνωρίζουμε την σκληρή δουλειά που καταβάλλεται για να γίνει αυτό».

Δείτε στιγμιότυπα απο το Ράλι Σουηδίας 2020:

  • Εμφανίσεις: 49

Formula 1: Οι επιλογές, οι προκαταλήψεις και η σημασία των... αριθμών

Formula 1: Οι επιλογές, οι προκαταλήψεις και η σημασία των... αριθμών

Οι οδηγοί της Formula 1 εξηγούν τον λόγο για τον οποίο επέλεξαν τον αριθμό, με τον οποίο αγωνίζονται στα Γκραν Πρι.

Όπως συνηθίζεται στα περισσότερα ομαδικά αθλήματα, οι αθλητές υποχρεούνται να επιλέξουν έναν αριθμό με τον οποίο θα αγωνίζονται και ο οποίος αποτελεί κύριο στοιχείο για να ξεχωρίζουν από τους συναθλητές τους.

Αυτό συμβαίνει και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς οι οδηγοί από την ημέρα που θα λάβουν μέρος στον πρώτο τους αγώνα κάρτ, θα χρειαστεί να επιλέξουν ένα νούμερο για να είναι ευδιάκριτοι από τους προπονητές και τους φιλάθλους μέσα στις δεκάδες συμμετοχές σε έναν αγώνα.

Στην Formula 1 υπάρχει ακριβώς το ίδιο… σύστημα καθώς η κάθε ομάδα διαθέτει δύο μονοθέσια τα οποία είναι ίδια στον εξωτερικό σχεδιασμό τους και το μόνο που μπορούν να κάνουν οι οδηγοί για να ξεχωρίσουν από τον ομόσταυλό τους είναι η επιλογή του αριθμού και ο σχεδιασμός του κράνους ασφαλείας που φοράνε.

Πρόσφατα η Formula 1 δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο οι πιλότοι εξηγούν τον λόγο για τον οποίο επέλεξαν τον αριθμό με τον οποίο αγωνίζονται, με το αποτέλεσμα να είναι απολαυστικό καθώς αποκαλύπτουν λεπτομέρειες και… προκαταλήψεις που έχουν σχετικά με αυτόν.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, ανέφερε πως την ημέρα πριν τον πρώτο του αγώνα στα κάρτ, σε ηλικία 8 ετών, χρειάστηκε να επιλέξει το νούμερο που θα τοποθετούσε στο όχημά του και ο πατέρας του επέλεξε το «44», διότι η πινακίδα στο δικό του αμάξι είχε ακριβώς το ίδιο.

Έχοντας κατακτήσει το πρωτάθλημα της Formula 4 και αυτό της Formula 3, ο Λανς Στρολ θέλησε να κρατήσει το νούμερο «18» καθώς, «είναι πολύ σημαντικό για εμένα και είμαι λίγο προληπτικός με τέτοια μικρά πράγματα», όμως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Επηρεασμένοι τα ποδοσφαιρικά τους ινδάλματα, οι Σέρχιο Πέρεζ και Πιέρ Γκασλί επέλεξαν τους αριθμούς 11 και 10 αντίστοιχα, με τον Μεξικανό να εμπνέεται από τον Ιβάν Ζαμοράνο και το πέρασμά του από την Club América (ποδοσφαιρική ομάδα του Μεξικό).

Έτσι και ο Γάλλος πιλότος της Alpha Tauri, βλέποντας τον επί σειρά ετών αρχηγό της εθνικής Γαλλίας και θρύλο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, Ζινεντίν Ζιντάν, αποφάσισε να… φορέσει το «10».

Ο Ντανιέρλ Ρικιάρντο περιγράφει την κλήρωση που έγινε όταν αγωνιζόταν στα καρτ και του έτυχε ο αριθμός «3» που κατά σύμπτωση ήταν και το νούμερο του σπιτιού που έμενε, ενώ αναφέρει και την ιδιαίτερη σύνδεση που έχει με το NASCAR.

Άτυχος μπορεί να χαρακτηριστεί ο Σαρλ Λεκλέρ, γιατί οι δύο πρώτοι αριθμοί στην λίστα των προτιμήσεων (7 και 10) του χρησιμοποιούνταν ήδη από άλλους οδηγούς κι έτσι αναγκάστηκε να επιλέξει το «16», τονίζοντας και την σύμπτωση με την ημέρα των γενεθλίων του (16 Οκτωβρίου).

Τέλος η πιο.. περίεργη αλλά και ταυτόχρονα συγκινητική ιστορία είναι αυτή του Μίκ Σουμάχερ ο οποίος στο ντεμπούτο του στην Formula 1 θα φορέσει τον αριθμό «47», με τον Γερμανό να σχολιάζει ότι στα αγγλικά τα νούμερα 4 και 7 (four, seven) είναι σαν να διαβάζονται «For Michael».

(Σημειώνεται πως ο πατέρας του Μικ, Μάικλ Σουμάχερ είναι ο πρώτος πιλότος που κατέκτησε 7 φορές του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να ταυτίζουν τον αριθμό αυτό με την επιτυχία του Γερμανού οδηγού).

Δείτε το βίντεο:

  • Εμφανίσεις: 50

Το WRC ψάχνει τον επόμενο Παγκόσμιο Πρωταθλητή

Το WRC ψάχνει τον επόμενο Παγκόσμιο Πρωταθλητή

Από τον προσομοιωτή στους… κανονικούς αγώνες θα βρεθούν οι νέοι οδηγοί που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του WRC, το οποίο έχει σκοπό την ανάδειξη νέων ταλέντων και την προώθησή τους στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Έτοιμο να υποδεχτεί νέα ταλέντα και οδηγούς από όλο τον κόσμο είναι το WRC, το οποίο θα διεξάγει για πρώτη φορά στην ιστορία του ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου στοχεύει να βρει τον επόμενο παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι της FIA, καθιστώντας το άθλημα πιο προσιτό από ποτέ στους νέους οδηγούς ηλικίας από 17 έως 26 ετών.

Σε συνεργασία με τις εθνικές αθλητικές αρχές σε όλο τον κόσμο, οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να προκριθούν μέσω μιας σειράς… προκλήσεων που πραγματοποιούνται στην χώρα τους ή ψηφιακά με το επίσημο παιχνίδι WRC 9 και την ονομασία «#RallyAtHome».

Μετά τους τελικούς (European Continental Finals) οι επιτυχόντες θα περάσουν από στάδια ειδικής προετοιμασίας μέσα στο το 2022, και τέσσερις οδηγοί θα συμμετάσχουν σε δύο σεζόν στο FIA Junior WRC.

Κατακτώντας τον τίτλο Junior θα έχει ως αποτέλεσμα να αγωνιστούν στο WRC3 με ένα αυτοκίνητο Rally2.

Η σταδιακή ένταξη των νέων οδηγών, από τον προσομοιωτή μέχρι την στιγμή που καθίσουν στο μπάκετ του… αληθινού οχήματος, γίνεται με σκοπό τα άτομα που αναμένεται να λάβουν μέρος σε αγώνα να έχουν όλες τι απαραίτητες γνώσεις και την κατάρτιση ενός επαγγελματία.

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού δεν θέλει να αφήσει τίποτα στην τύχη, κυρίως όταν επιλέγει να προσκαλέσει παιδιά και άτομα νεαρής ηλικίας με σκοπό να τους προωθήσει στο κορυφαίο πρωτάθλημα Ράλι.

Η αρχή έγινε στην Γεωργία...

Στη Γεωργία, σχεδόν 350 οδηγοί συμμετείχαν σε τρεις περιφερειακές διοργανώσεις, 68 εκ των οποίων προχώρησαν στον εθνικό τελικό που πραγματοποιήθηκε στην πρωτεύουσά της, την Τιφλίδα.

Τα άτομα που κατάφεραν να προκριθούν (οι Otar Esartia, Nika Biliseishvili, Nikoloz Bekauri, Aleksandre Shakulashvili και η Salome Mchedlishvili) θα αγωνιστούν μεταξύ τους στο «XC LifeLive TN5 Cross Cars» με τον τελικό νικητή να κερδίζει μία από τις επτά θέσεις στο πρόγραμμα προπόνησης και προετοιμασίας του 2022.

Σημειώνεται ότι η Σαλώμη Μεκεντλισβίλι είναι η πρώτη γυναίκα που μπαίνει στην διεκδίκηση της θέσης για το πρόγραμμα FIA Junior WRC και δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της, παροτρύνοντας μάλιστα τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε:

«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι συμβαίνει αυτό! Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο υπερήφανη από το να εκπροσωπήσω τη χώρα μου στην Ευρώπη και θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλα τα κορίτσια σε όλο τον κόσμο να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».

  • Εμφανίσεις: 85

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Σ' αναμμένα Κάρβουνα
Το Σουβλάκι του Πασά
Auto Test Ιδιωτικό ΚΤΕΟ
Ποδήλατο Γιαννούλη