Ζητούνται άτομα
 μακροχρόνια και πλήρη απασχόληση με αντικείμενο εργασίες καθαρισμού στα Ιωάννινα.Παρέχονται όλες οι νόμιμες αποδοχές.
Τηλ. επικοινωνίας:  6987877146 -- 6947566401    Αποστολή βιογραφικών: giopantel91@hotmail.gr

Πώς οδηγώ στο χιόνι

Πώς οδηγώ στο χιόνι
Στην κατάψυξη βάζει τη χώρα η κακοκαιρία «Ελπίδα» και όσοι κινηθούν στους χιονισμένους δρόμους θα πρέπει να προσέχουν πώς οδηγούν στο χιόνι. 

Ειδική οδήγηση στο χιόνι και στον πάγο χρειάζεται και τις επόμενες μέρες και όλοι οι οδηγοί πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί ώστε να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα.

Προετοιμασία πριν το ταξίδι

Αρχικά, πριν το ταξίδι πρέπει όλοι οι οδηγοί να ενημερωθούν για την πορεία των καιρικών φαινομένων και την κατάσταση των δρόμων. Δηλαδή, αν ένας δρόμος είναι κλειστός πρέπει να το γνωρίζουμε ώστε να μην υποχρεωθούμε σε αναγκαστική αναστροφή. Εννοείται πώς αν η τροχαία ή άλλος φορέας μας δώσει εντολή για να ακολουθήσουμε άλλη πορεία από αυτή που αρχικά σχεδιάζαμε το κάνουμε πιστά και δεν παραβλέπουμε τις οδηγίες. Καλό θα ήταν να έχουμε ενημερώσει και έναν φίλο ή έναν συγγενή για το ταξίδι μας και την διαδρομή που θα ακολουθήσουμε. Καλό θα ήταν κάποιος αν είναι εφικτό να ταξιδέψει μέρα λόγω καλύτερης ορατότητας και όχι νύχτα. 

Το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου μας πρέπει να είναι γεμάτο. Αυτό είναι καλό διότι μπορεί να χρειαστούμε έξτρα καύσιμο αν αλλάξει η διαδρομή μας. Ακόμη, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι υπάρχει ενδεχόμενο να ακινητοποιηθούμε κάπου ακόμη και για ώρες. Έτσι ο κινητήρας θα πρέπει να μπορεί να δουλεύει ώστε να μπορεί να έχει κανείς αναμμένο το κλιματιστικό. Σε μεγάλα ταξίδια και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο καλό θα ήταν να έχεις κανείς μαζί του ένα μπουκάλι με νερό, ένα σνακ όπως για παράδειγμα μια μπάρα δημητριακών και μια λεπτή κουβέρτα. Για την διαδρομή μας προτιμούμε κεντρικούς δρόμους και όχι επαρχιακούς και αποφεύγουμε τις ιρλανδικές διαβάσεις

Όλοι πρέπει να έχουν μαζί τους αντιολισθητικές αλυσίδες και φυσικά να ξέρουν να τις βάζουν. Καλό θα ήταν ένας οδηγός αν δεν έχει βάλει αλυσίδες ξανά να κάνει μια «πρόβα» πριν το ταξίδι ώστε να αποκτήσει μια εμπειρία και να μην το κάνει υπό πίεση και εν μέσω χιονιά. Καλό θα ήταν να έχει κάποιος μαζί του και γάντια γιατί διαφορετικά δεν θα μπορεί εύκολα να πιάσει τις αλυσίδες αν αυτές παγώσουν. Φυσικά, τις αλυσίδες πρέπει κανείς να τις βγάζει αμέσως μόλις βρεθεί σε στεγνό έδαφος διαφορετικά μπορεί να προκληθούν πολύ σοβαρές ζημιές. Υπάρχει δηλαδή πιθανότητα η αλυσίδα να σπάσει και να προκαλέσει σοβαρή ζημιά όχι «αισθητική» αλλά ουσιαστική σε αναρτήσεις και φρένα. Φυσικά φορώντας τις αλυσίδες δεν αναπτύσσει κανείς μεγάλη ταχύτητα και ιδιαίτερα πάνω από 40 χλμ/ώρα. Οι αλυσίδες μπαίνουν στους κινητήριους τροχούς του αυτοκινήτου, δηλαδή αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο οι αλυσίδες μπαίνουν στους εμπρός τροχούς. Αν έχουμε όχημα 4x4 πάλι επιλέγουμε τους εμπρός τροχούς. 

Κατά την διάρκεια της οδήγησης

Κατά την διάρκεια της οδήγησης στο χιόνι αποφεύγουμε κάθε απότομη κίνηση είτε κατά την επιτάχυνση, είτε κατά την επιβράδυνση. Με απλά λόγια πατάμε απαλά γκάζι και φρένο. Αυτό το κάνουμε γιατί θέλουμε οι τροχοί να έχουν κάθε στιγμή την καλύτερη δυνατή πρόσφυση με το έδαφος. Το φρένο εφόσον μπορούμε καλό θα ήταν να το αποφεύγουμε όσο μπορούμε και να «φρενάρουμε με τον κινητήρα» αφήνοντας το γκάζι και κατεβάζοντας σχέση στο κιβώτιο. 

Οι αποστάσεις που πρέπει να κρατάμε από το προπορευόμενο όχημα πρέπει να είναι τουλάχιστον οι διπλάσιες απ' ότι σε κανονικές συνθήκες καθώς ένα αυτοκίνητο χρειάζεται σε κατάσταση ολισθηρότητας μεγαλύτερη απόσταση για να ακινητοποιηθεί. Αν δεν κρατάμε αυτή την απόσταση κινδυνεύουμε να συγκρουστούμε με το όχημα μπροστά.  Επίσης , αποφεύγουμε απότομες κινήσεις με το τιμόνι και αλλαγές κατεύθυνσης και αποφεύγουμε τις προσπεράσεις. 

Ακόμη, θα πρέπει να έχουμε αναμμένα τα φώτα πορείας για να είναι η θέση μας αντιληπτή απ΄όλους τους οδηγούς καθώς σε συνθήκες χιονιού η ορατότητα μειώνεται και να έχουμε σε καλή κατάσταση τους υαλοκαθαριστήρες τους οποίους πρέπει να σηκώσουμε αν σταθμεύσουμε για να μην παγώσουν. Τέλος, αν πέσουμε σε πάγο δεν πατάμε φρένο -ούτε φυσικά γκάζι- και προσπαθούσε με απαλές κινήσεις στο τιμόνι να διορθώσουμε την πορεία του οχήματος.  

  • Εμφανίσεις: 37

Κακοκαιρία Ελπίδα: Πώς βάζουμε το αυτοκίνητο μπρος όταν εχει κρύο

Κακοκαιρία Ελπίδα: Πώς βάζουμε το αυτοκίνητο μπρος όταν εχει κρύο
Πολλά αυτοκίνητα κατά την επικείμενη κακοκαιρία μπορεί να μην παίρνουν μπρος. Τι μπορεί να φταίει και τι μπορούμε να κάνουμε.  

Αρκετά προβλήματα είναι η ικανή να δημιουργήσει η νέα κακοκαιρία «Ελπίδα» που θα σαρώσει την Ελλάδα με χιόνια και πολικές θερμοκρασίες.  Ένα από αυτά μπορεί να είναι και η εκκίνηση του κινητήρα του αυτοκινήτου κυρίως κατά τις πρωινές ώρες. Γιατί συμβαίνει όμως αυτό και τι μπορούμε να κάνουμε; 

Κύρια αιτία του προβλήματος είναι συνήθως η μπαταρία. Η κακή κατάσταση της μπαταρίας, έχει ως αποτέλεσμα να μη δίνει το πρωί την ανάλογη ισχύ για να στρέψει τον κινητήρα. Οι μπαταρίες που βρίσκονται σε κρύο περιβάλλον δεν παράγουν την ίδια ποσότητα ρεύματος με αυτές που βρίσκονται σε ζεστό περιβάλλον. Η χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας της μπαταρίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Έτσι, αν η χωρητικότητά της στους +20 ° C ληφθεί ως 100%, τότε στους -20 ° C μπορεί να μειωθεί έως και το μισό και στους -30 ° C να βρεθεί ακόμη πιο χαμηλά. Επομένως, η ενέργεια μίας φθαρμένης ή ανεπαρκούς χωρητικότητας μπαταρίας δεν αρκεί για να γυρίσει τη μίζα. Αν δούμε λοιπόν ότι υπάρχει δυσκολία αυτό που μπορούμε να κάνουμε πρώτα είναι να κλείσουμε συσκευές που χρειάζονται ρεύμα, όπως ραδιόφωνο, το aircondition και τα φώτα, ώστε να υπάρξει εξοικονόμηση ενέργειας της μπαταρίας.

Ένα κρίσιμο στοιχείο είναι και η λίπανση του κινητήρα. Τα λιπαντικά λόγω του ψύχους γίνονται πιο παχύρευστα, δεν λιπαίνουν σωστά τον κινητήρα και δυσκολεύουν και την μπαταρία. Έτσι λοιπόν χρειάζεται περισσότερη ώρα ώστε να γίνει σωστή λίπανση στον κινητήρα. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αφήσουμε το αυτοκίνητο εφόσον πάρει μπροστά να δουλέψει τουλάχιστον για ένα λεπτό πριν ξεκινήσουμε ώστε να κινηθεί το λιπαντικό υγρό στα μέρη του κινητήρα και να αποφύγουμε και ζημιές. Και αμέσως μετά την εκκίνηση πρέπει να αποφεύγουμε απότομες επιταχύνσεις που θα ανεβάσουν τις στροφές. Πρέπει λοιπόν να κινούμαστε ομαλά με χαμηλές στροφές και με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο. Αυτό μειώνει τις τριβές στα μηχανικά μέρη.

Πρόβλημα στην εκκίνηση μπορεί αν δημιουργήσουν και τα σωληνάκια καυσίμου, καθώς αν υπάρχει υγρασία μπορεί να παγώσουν και να μην περνάει από μέσα το καύσιμο.  Μεγαλύτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Συνηθισμένο φαινόμενο είναι στις πολύ κρύες ημέρες και σε θερμοκρασία κάτω των -10 ° C το πετρέλαιο να γίνεται παχύρευστο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστός ψεκασμός του καυσίμου. Το ρεζερβουάρ καυσίμου θα πρέπει να είναι πάντα γεμάτο, γιατί σε ένα μισοάδειο ρεζερβουάρ το πετρέλαιο γίνεται ευκολότερα παχύρευστο.

Τα παλαιότερα αυτοκίνητα, τα οποία είναι εξοπλισμένα με καρμπυρατέρ, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα σε κρύες συνθήκες, κυρίως λόγω των μικρών ακροφυσίων τους, τα οποία μπορεί να φράξουν και να μην αφήνουν την υγρασία να εξατμιστεί, προκαλώντας συσσώρευση πάγου. Φυσικά αυτό δεν ισχύει στα σύγχρονα αυτοκίνητα, τα οποία δεν διαθέτουν καρμπυρατέρ.

Φυσικά, είναι αυτονόητο ότι πρέπει να διατηρούμε γενικά το αυτοκίνητό μας σε καλή κατάσταση και να κάνουμε την συντήρηση που προβλέπει ο κατασκευαστής.

  • Εμφανίσεις: 43

Ferrari 488 Pista: Ποιο ήταν το αυτοκίνητο «πύραυλος» του Τζώρτζη Μονογιού

Ferrari 488 Pista: Ποιο ήταν το αυτοκίνητο «πύραυλος» του Τζώρτζη Μονογιού
Τι προδιαγραφές είχε η Ferrari 488 Pista του Τζώρτζη Μονογιού; Σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς, είναι η ταχύτερη Ferrari όλων των εποχών.

Ο Τζώρτζης Μονογυιός οδηγούσε την Ferrari 488 Pista, την μοιραία νύχτα που έχασε την ζωή του στη παραλιακή, καθώς καρφώθηκε πάνω σε ένα δέντρο και το αυτοκίνητο τυλίχθηκε στις φλόγες.

Μάλιστα, τραγική ειρωνεία, είναι το γεγονός πως την ημέρα που σημειώθηκε το τροχαίο, ο Τζώρτζης Μονογυιός μόλις είχε αγοράσει το υπερπολυτελές αμάξι του και έκανε την πρώτη βόλτα μαζί με την σύζυγο του.

Τι προδιαγραφές ήταν όμως η Ferrari του, ώστε ορισμένοι ειδικοί να την χαρακτηρίζουν ως την πιο γρήγορη όλων των εποχών;

«Υδρίβιο» GTE και Formula 1

Η Ferrari 488 Pista που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός είναι η πιο hardcore εκδοχή της «488», ενώ έχει δημιουργηθεί με στοιχεία δανεισμένα από GTE και Formula 1.

Σχεδιασμένη για να βρεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως η Huracan Perfomante, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2018 με αρχικό κόστος τα 300.000 δολάρια, ενώ στην Ελλάδα η τιμή της μπορεί να αγγίξει και τα 500.000 ευρώ.

Μάλιστα, το στοιχείο για το οποίο ξεχωρίζει, είναι ο κινητήρας της.

Πρόκειται για έναν V8 χωρητικότητας 3.900 κ. εκ., που με τη βοήθεια δύο τούρμπο αποδίδει 720 ίππους και 770 Nm ροπής.

{https://youtu.be/NZdUAY1NwNU}

Τα νούμερα αυτά δίνουν εκρηκτικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο, ενώ από στάση φτάνει στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα ενώ χρειάζεται μόλις 7,6 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 χλμ/ώρα.

Έτσι, αρκετοί ειδικοί χαρακτηρίζουν την Ferrari 488 Pista, ως την ταχύτερη Ferrari όλων των εποχών, ενώ άλλοι την αποκαλούν αυτοκίνητο «πύραυλο».

Σημειώνεται, πως το συγκεκριμένο μοντέλο έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2020.

{https://youtu.be/DS6Qe0tiIq8}

Πώς την απέκτησε ο Τζώρτζης Μονογυιός

Ο Γιώργος Λιάγκας στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 ανέφερε πως γνώριζε τον άτυχο άνδρα ενώ αποκάλυψε ότι λίγη ώρα πριν είχε περάσει από το σημείο του δυστυχήματος.

Χαρακτηριστικά, ανέφερε το εξής:

«Τη Ferrari την έφερε από τη Γερμανία με γερμανικές πινακίδες και θα την εκτελώνιζε. Η Ferrari αυτή είναι η 488 GTB. To συγκεκριμένο μοντέλο ήταν αυτό που λέμε πίστας. Ήταν ένα πειραγμένο μοντέλο που έφτανε 600 άλογα. Μιλάμε για έναν πύραυλο. Καινούριο το αυτοκίνητο αυτό έχει 450.000 ευρώ. Σύμφωνα με το δικό μου ρεπορτάζ το πήρε μεταχειρισμένο, γύρω στις 280.000 ευρώ. Επειδή τον ήξερα και είχε τύχει να βρεθούμε σε κοινές παρέες, ήταν ένα πολύ σεμνό παιδί. Πήγαινε πολύ καλά επιχειρηματικά στη Μύκονο. Παντρεύτηκε και έκανε δυο παιδάκια. Και την αδερφή του έχω γνωρίσει».

{https://youtu.be/HhDP2Qnmx6A}

  • Εμφανίσεις: 80

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

Ποδήλατο Γιαννούλη
Κοσμάς Ανθόπουλος - Ειρήνη Νικολάτου - Δικηγορικο Γραφειο
WebCenter - Smart Internet Solutions
Galaxy Hotel