To «κοινωνικό Leasing» εκτόξευσε τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία

Στα τέλη Σεπτεμβρίου ξεκίνησε στη Γαλλία ο δεύτερος κύκλος του προωθητικού προγράμματος αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ήδη κοντεύει να εξαντληθεί το σχετικό κονδύλι ύψους περίπου 370 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς έχουν κατατεθεί γύρω στις 41.500 αιτήσεις. Συνολικά προβλέπεται να επωφεληθούν από το πρόγραμμα πάνω από 50.000 ενδιαφερόμενα νοικοκυριά και μόλις τελειώσουν οι πόροι θα δημιουργηθεί μια […]
The post To «κοινωνικό Leasing» εκτόξευσε τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία appeared first on iEidiseis.

Στα τέλη Σεπτεμβρίου ξεκίνησε στη Γαλλία ο δεύτερος κύκλος του προωθητικού προγράμματος αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και ήδη κοντεύει να εξαντληθεί το σχετικό κονδύλι ύψους περίπου 370 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς έχουν κατατεθεί γύρω στις 41.500 αιτήσεις. Συνολικά προβλέπεται να επωφεληθούν από το πρόγραμμα πάνω από 50.000 ενδιαφερόμενα νοικοκυριά και μόλις τελειώσουν οι πόροι θα δημιουργηθεί μια λίστα αναμονής για τα επόμενα. Οι 11.360 αιτήσεις από τις 41.500 αφορούν κατοίκους μεγάλων πόλεων με υψηλά επίπεδα ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Για να αναθερμανθεί το αγοραστικό ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφαρμόζει η γαλλική κυβέρνηση ένα είδος ‘’κοινωνικού Leasing’’ χωρίς προκαταβολή, με χαμηλές δόσεις από περίπου 100 ευρώ έως 200 ευρώ και με ανώτατο ύψος κρατικής επιδότησης έως 7.000 ευρώ. Αυτό είχε συμβεί ήδη για πρώτη φορά το 2024, όπου ωφελήθηκαν αντίστοιχα 50.000 νοικοκυριά και οι διαθέσιμοι πόροι εξαντλήθηκαν σε χρόνο…dt.
Η διαφορά της γαλλικής πρωτοβουλίας σε σχέση με αντίστοιχες άλλων ευρωπαϊκών κρατών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, οφείλεται στο γεγονός, ότι οι επιδοτήσεις της τιμής αγοράς και της δόσης του Leasing ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου πραγματοποιούνται με εισοδηματικά κριτήρια, ώστε να μπορέσει να γίνει η συγκεκριμένη τεχνολογία κτήμα και των μικρομεσαίων στρωμάτων και να μην απευθύνεται μόνο στους εύπορους πολίτες. Επίσης, τα επιλεγόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα οφείλουν να πληρούν ορισμένες περιβαλλοντικές προδιαγραφές, οπότε αποκλείονται τα περισσότερα οχήματα, που κατασκευάζονται εκτός Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και τα κινέζικα.
Ενδεικτικές τιμές χρονομίσθωσης
Για να αποκτήσει ένα νοικοκυριό ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τη μέθοδο του κοινωνικού Leasing θα πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα εργαζόμενο μέλος με φορολογητέο εισόδημα κάτω από 16.300 ευρώ ανά άτομο. Επίσης, οι αιτούντες πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 15 χιλιόμετρα από τον τόπο εργασίας τους ή να διανύουν τουλάχιστον 8.000 χιλιόμετρα ετησίως με το όχημα τους για επαγγελματικούς λόγους. Στον υπολογισμό του εισοδήματος λαμβάνονται υπόψη και τα παιδιά, ενώ από το κοινωνικό Leasing ωφελούνται κυρίως πιο ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, όπως οι μονογονεϊκές οικογένειες και οι εργαζόμενοι μερικής απασχόλησης.
Οι εταιρείες αυτοκινήτου διαμόρφωσαν με βάση τις κρατικές επιδοτήσεις ελκυστικές προσφορές με εξαιρετικά χαμηλό κόστος μηνιαίας χρονομίσθωσης για τον χρήστη. Για παράδειγμα, η μηνιαία δόση για τα ηλεκτρικά Citroen e-C3 και Fiat Grande Panda ανέρχεται σε μόλις 95 ευρώ και για το Hyundai Inster σε 99 ευρώ, ενώ λίγο κάτω από 200 ευρώ κοστίζουν οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των Peugeot 208 και Renault Megane.
The post To «κοινωνικό Leasing» εκτόξευσε τις πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γαλλία appeared first on iEidiseis.











